19 Aralık 2022 Pazartesi

Kocasını çivileyen kadın'dan şok itiraflar.

 Kocasını çivileyen kadın bunu nasıl yaptığını soğukkanlılıkla anlattı.

Müge Anlı ile Tatlı Sert programında Remziye Hanım'ın eşi Esat Bey'i nasıl dövdüğünü anlattığı anlar stüdyodakileri şaşkına çevirdi. 'Çivi elimdeydi hep çiviledim onu.' diyen Remziye Hanım, sunucu Müge Anlı'nın 'Üzülmedin mi?' sorusuna 'Ne üzüleceğim, o beni üzdü üzeceği kadar, benim ne işim var burada, beni dünyaya rezil etti.' diye cevap verdi. İşte Remziye Hanım' stüdyoda herkesi şoke eden itirafları.


"PASTANECİNİN KIZINI METHEDİYORDU" 

Müge Anlı'nın Remziye'nin eşiyle ilgili "kadın-kız mevzusu var mı?" diye sorması üzerine Remziye, "Var" yanıtı verdi. Anlı, kendisinin yakaladığını mı yoksa tahmin mi ettiğini sorunca ise Remziye yakaladığını söyleyerek "Şöyle yakaladım. Ben kimse için günah sahibi olamam. Pastanecinin kızını methediyordu. Bir uşağı var. Öyledir, böyledir, 'ya Allah sahibine bağışlasın. Kes sesini' dedim. 'Birinin kızını methedeceğine, kendi aileni düşünemiyorsun da herifin kızını ne düşünüyorsun.' dedim" şeklinde konuştu.

"KADIN SESİ NE ZAMANDIR ERKEĞE DÖNDÜ?" 

Yaşadıklarını detaylarıyla ifade eden Remziye, aradan 1-2 akşam geçmeden başka birinin de aradığını, kendisinin kadın olduğunu söylediği ancak eşinin erkek olduğunu iddia ettiğini belirtti. Hatta bazen eşinin telefonu yüzüne kapattığını ancak karşı tarafın her kapatışında bir kez daha aradığını, ısrarcı olduğunda ise eşinin nihayetinde telefonu açtığını söyledi. Eşinin telefondakinin erkek olduğunu belirtmesi üzerine kendisine "Kadın sesi ne zamandır erkeğe döndü?" yanıtını verdiğini anlatan Remziye, eşinin Trabzon'da birinin karısının çocuğunu doktora getireceğini söylediğini belirtti. Bu yaşadıklarına "Gece saat 3'te mi?" tepkisini veren Remziye, "Allah aşkına yeter" diyerek isyan etti.

Bunların üzerine Anlı ise "Ne yapıyorsun sen de patlatıyor musun bir tane?" diye sorunda Remziye, "Patlatmıyorum, yatıyorum aşağıya, ne yapacağım onu mu bekleyeceğim, o yatar orada, biz yatarız burada. Gitsin, onda değilim. Evini, ailesini bilse... Ayağı sakat da olsa baksaydım ona. Derdim ki uşağımın hatrına bakacağım ben ona. Ama gidiyor." yanıtını verdi.

Related posts

Description: Kocasını çivileyen kadın'dan şok itiraflar. Rating: 4.5 Reviewer: sabahtan ItemReviewed: Kocasını çivileyen kadın'dan şok itiraflar.
Al
Mbah Qopet Updated at: 11:08

0 yorum:

Yorum Gönder